Benji Madden (aka Mr. Hilton) är såå såå lycklig... verkligen!


"Jag är mer än lycklig" sa Benji om sitt "heta" förhållande med Paris Hilton, och när han fick frågan om han kunde tänka sig att följa samma fotspår som sin brorsa (Joel Madden, som har dottern Harlow tillsammans med Nicole Richie) sa han; "Såklart, när man är så lycklig så tänker man över allt."

Och han fortsätter att förklara.. vadå? Just hur lycklig han är;
"Jag har aldrig varit så här lycklig. Inget i livet oroar mig längre. När man hittar en sådan här bästa vän, sådan kärlek, så försvinner all din oro. Ditt jobb blir bättre och allting du gör, du har någon som stöttar dig, och det är det hon gör för mig. Jag har aldrig haft någon som har stöttat mig så här mycket."

Men sedan när Joel & Benji blev frågade om ett dubbel bröllop kanske finns runt hörnet svarade de båda i kör "Nej."

Såklart, varför skulle Paris vilja dela sin speciella dag med någon annan, då blir ju inte bröllopsbilderna lika mycket värda!

Källa

Vad tycks om Benji & Paris förhållande?

Gossip !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalk ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0